הדפסה על כוס זכוכית - לא מה שחשבתם!

 

אנחנו רגילים לחשוב על הדפסה על כוס זכוכית כעל אמצעי קידום ותו לא, אבל האמת היא, כי הדפסה על כוסות זכוכית עשויה לשרת לא רק את פלח השוק העסקי, אלא גם במישור האישי, אתכם, בחייכם הפרטיים והאישיים. רוצים כמה רעיונות יצירתיים?

בבקשה, בדיוק עבורכם כתבנו את המאמר הזה!

 הדפסה על כוס זכוכית כאמצעי לבדל בין הכוסות השונות

אם יש לכם יותר מילד אחד, אתם בטח מכירים את הסיטואציה שבה הם מוכנים לריב על כל דבר וכל הזמן. הדפסה על כוסות זכוכית מאפשרת לכם להקצות לכל אחד מהילדים את הכוס הפרטית שלו, ולחסוך לעצמכם את כאב הראש והמריבות הבלתי פוסקות (אל דאגה, הם ימצאו משהו אחר לריב עליו!). מצד שני, אם חשבתם שרק ילדים צריכים שיעשו להם סדר בכוסות, תם טועים. אתם יודעים כמה מריבות משרדיות ומתחים בין קולגות היו נמנעים, אם הכוס של כל אחד מהעובדים הייתה מסומנת באופן שונה, בדרך שמאפשרת לאחרים לדעת שזו היא הכוס של X, ובה אף אחד לא נוגע? אז ברמה הראשונה, הדפסה על כוסות זכוכית מאפשרת לנו לייחד ולבדל את הכוסות זו מזו ולהשיג סטאטוס קוו, בין אם זה בין ילדים ובין אם זה בין קולגות.

 

הדפסה על כוס זכוכית כאמצעי להעברת מסר כלשהו

 

מה יותר רומנטי מלהגיש לה בבוקר למיטה כוס קפה שעליה מודפסת הצעת הנישואין? מה יותר משפחתי מלהעניק לו (או לה) כוס שעליה מודפסת תמונתכם יחד, עם או בלי הילדים? מה יותר מרגש מלהעניק לסבא או סבתא ספל או כוס זכוכית שעליה מודפסת הצהרת אהבה שלכם ("הסבא הכי טוב בעולם", "הסבתא הכי מגניבה בעולם" - משהו כזה)? כנראה שכלום! כך שאם חושבים על כך, הדפסה על כוסות זכוכית יכולה להפוך את כוס הזכוכית, בעצם, לסוג של בד חלק, אשר עליו נוכל ליצור כל תמונה, משפט או מסר, שהאנשים הקרובים לנו והמוערכים על ידינו, ישמחו לקבל בחפץ לב, ואף יתגאו בהם.

 

זקוקים לרעיונות נוספים כיצד לנתב הדפסה על כוס זכוכית לתועלת האישית או העסקית שלכם?

צרו קשר עם המקצוענים של ליצ'י מתנות! הם כבר הפיקו אלפי כוסות זכוכית מודפסות, ויוכלו לכוון אתכם לבחירה המתאימה עבורכם, הן של הכוסות והן של המסר המודפס עליהן!